• Gwarancja producenta

Jak zgłosić reklamację z tytułu gwarancji?

Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe z gwarancją producenta, która obejmuje wady produktu powstałe przez zastosowanie wadliwych materiałów, błędów produkcyjnych i konstrukcyjnych. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji określa karta gwarancyjna dostępna w naszym sklepie lub na stronie producenta. Gwarancja udzielana jest dla produktów zamontowanych na terytorium Polski.

Towary kupione w naszym sklepie internetowym mogą Państwo reklamować na dwa sposoby, bezpośrednio u producenta co znacznie przyspiesza proces reklamacyjny lub za pośrednictwem naszej firmy. Podstawą gwarancji jest dowód zakupu oraz wypełniona karta gwarancyjna. W przypadku braku karty gwarancyjnej, obowiązującą podstawą roszczenia gwarancyjnego może być dowód zakupu, np. faktura VAT.

W przypadku jakichkolwiek problemów z produktem należy przesłać pisemnie zgłoszenie reklamacyjne/serwisowe, poprzez jeden z dostępnych poniżej formularzy, podając wszystkie wymagane dane.

VELUX
FAKRO
MDM
IVT
BUDMAT
KRONOPLAST
DORKEN

BMI BRAAS
KORAMIC



Podstawą gwarancji jest dowód zakupu oraz wypełniona karta gwarancyjna. W przypadku braku karty gwarancyjnej, obowiązującą podstawą roszczenia gwarancyjnego może być dowód zakupu, np. faktura VAT. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Powiązane tematy: Jak zgłosić reklamację z tytułu gwarancji

Dachowe-24-4-(1).png